REGULAMIN SKLEPU
Empire State English
Postanowienia ogólne....................................................................................................................................2
Definicje....................................................................................................................................................2
Zamówienia - zawarcie umowy.................................................................................................................3
Prawa autorskie........................................................................................................................................4
Wyłączenie prawa do odstąpienia od umowy...........................................................................................5
Warunki świadczenia Usług......................................................................................................................5
Reklamacje...............................................................................................................................................6
Ochrona Danych Osobowych...................................................................................................................7
Postanowienia Końcowe...........................................................................................................................9
Wykaz załączników..................................................................................................................................10
Załącznik do Regulaminu nr 1 – Wzór formularza reklamacyjnego.........................................................11
Załącznik do Regulaminu nr 2 – Polityka Prywatności i Plików Cookies.................................................13
Postanowienia ogólne
§ 1
- Regulamin określa ogólne zasady dotyczące zakupu i korzystania z kursów on-line Empire State English w tym sposobu zawarcia umowy, form rozliczenia, zasad reklamacji, praw autorskich, danych osobowych.
- Twórcą kursów on-line dostępnych pod w adresem www.empire-state-english.elms.pl. jest EMPIRE STATE ENGLISH ACADEMY KAROLINA MACHURA ul. Objazdowa 17/2 41-709 Ruda Śląska
- Przed dokonaniem zakupu należy uważnie przeczytać poniższy Regulamin. Klient, z momentem podjęcia czynności zmierzających do korzystania z Usługi, zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu. Składając zamówienie w Serwisie Klient oświadcza, że zapoznał się z niniejszym Regulaminem i akceptuje jego postanowienia, a także wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w sposób i w celach określonych w niniejszym Regulaminie.
- Regulamin obowiązuje od dnia 16.10.2023 r.
- Aktualną i obowiązującą wersję Regulaminu sprzedaży Usług przez Internet można znaleźć na stronie www.empire-state-english.elms.pl Archiwalne wersje Regulaminu dostępne są do ściągnięcia w formacie. pdf pod adresem www.empire-state-english.elms.pl.
Definicje
§ 2
Na potrzeby niniejszego regulaminu przyjmuje się znaczenie pojęć:
- Regulamin – niniejszy dokument określający zasady sprzedaży Usług poprzez Serwis internetowy pod adresem: www.empire-state-english.elms.pl;
- Kurs – kurs on-line udostępniony przez Sprzedawcę za pośrednictwem platformy e-Learningowej, którego twórcą jest Sprzedawca;
- Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub ułomna osoba prawna;
- Konto Klienta – indywidualne, elektroniczne konto aktywowane dla Klienta w celu umożliwienia korzystania przez niego z Usługi;
- Konsument – Klient będący osobą fizyczną dokonującą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, bądź podmiot, któremu ustawa nadaje status Konsumenta;
- Serwis – strona internetowa www.empire-state-english.elms.pl, zawierająca platformę e-Learningową z możliwością wykupienia Kursu.
- Usługa – Usługa świadczona drogą elektroniczną przez Sprzedawcę na rzecz Klienta polegająca na umożliwieniu Klientowi dostępu do Platformy e-Learningowej zawierającej treści cyfrowe w postaci kursów.
- Sprzedawca – Podmiot świadczący Usługę dostępu, do Serwisu którym jest: EMPIRE STATE ENGLISH ACADEMY KAROLINA MACHURA ul. Objazdowa 17/2 41-709 Ruda Śląska
- Dane teleadresowe Sprzedawcy, umożliwiające z nim kontakt Klientowi:
- adres pocztowy: ul. Objazdowa 17/2 41-709 Ruda Śląska
- numer telefonu i/lub faksu: 728099299
- adres poczty elektronicznej: kontakt@karolinamachura.pl
- Opłata / Cena – określona przez Sprzedawcę należność pieniężna za Usługę świadczoną na rzecz Klienta, której wysokość uzależniona jest od wybranego przez Klienta Kursu, okresu abonamentowego;
- Płatności cykliczne – polegają na cyklicznym obciążaniu karty płatniczej. Pozwala to na wyeliminowanie konieczności podawania numeru karty przy każdej płatności. To sposób dokonania przez Klienta zapłaty za produkt lub usługę, polegający na automatycznym (bez udziału Klienta) pobraniu z karty płatniczej Klienta kwoty należności za Usługę lub Produkt.
Zamówienia - zawarcie umowy
§ 3
- W celu uzyskania dostępu do Usługi Klient musi dokonać rejestracji Konta Klienta w Serwisie, polegającej na
- wybrać typ Kursu spośród dostępnych w Serwisie;
- wypełnić formularz zamówienia, podając dane niezbędne do realizacji zamówienia
- zaakceptować Regulamin – akceptacja Regulaminu jest dobrowolna, ale niezbędna do dokonania zakupu,
- wybrać sposób płatności;
- dokonać skutecznej płatności za Usługę lub pierwszej płatności w ramach płatności cyklicznych.
- Umowa pomiędzy stronami zostaje zawarta w momencie zakończenia rejestracji Konta Klienta w Serwisie.
- Zakończenie rejestracji Konta Klienta w Serwisie Sprzedawca potwierdza wiadomością e-mail.
- Klient zobowiązany jest do podania w trakcie rejestracji prawdziwych i aktualnych danych niezbędnych do świadczenia Usługi przez Sprzedawcę.
- Wyklucza się możliwość zakupu Usługi anonimowo bądź pod pseudonimem.
- Rejestrując konto Klienta w Serwisie Klient będący Konsumentem oświadcza, iż zgodnie z art. 15 ust. 3 ustawy o prawach konsumenta, żąda rozpoczęcia świadczenia usług objętych zamówieniem przed upływem terminu do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy, w związku z czym przyjmuje do wiadomości fakt, iż w przypadku skorzystania z prawa do odstąpienia zobowiązany będzie do zapłaty wynagrodzenia za wykonane do czasu odstąpienia usługi.
- Szczegółowe regulacje dot. Programu SHE SPEAKS ELITE znajdują się w załączniku nr 4 do Regulaminu.
§ 4
- Po utworzeniu konta Klienta w Serwisie, Klient wybiera i opłaca dostęp do Usługi zgodnie z obowiązującymi w Serwisie Cenami.
- Dostęp do Usługi może być ograniczony czasowo, zgodnie z informacjami zawartymi w opisie kursu w Serwisie bądź nieograniczony czasowo. Sprzedawca może przewidzieć darmowy okres próbny.
- Jeżeli po upływie okresu wskazanego okresu czasu Klient nie opłaci dostępu do Usługi, dostęp do Usługi zostaje zablokowany a Umowa o świadczenie Usługi rozwiązana.
- Klient nie ma obowiązku zawarcia Umowy o świadczenie Usługi na kolejny okres czasowy.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania oraz odwoływania ofert, promocji oraz do zmiany cen w Serwisie. Z zastrzeżeniem, że powyższe nie będzie powodowało negatywnych zmian, uszczerbku dla praw nabytych przez Klienta, w tym w szczególności warunków umów zawartych przed dokonaniem zmiany.
- Dostęp do Serwisu może zostać wykupiony w postaci biletu na jednorazowe przyszłe wydarzenie (np. szkolenie on-line w czasie rzeczywistym/live).
§ 5
- Ceny zamieszczone w Serwisie są podane w polskich złotych i są cenami brutto.
- Płatności elektroniczne w Serwisie realizowane są za pośrednictwem zewnętrznych podmiotów obsługujących serwisy:
- https://bluemedia.pl/ (Blue Media S.A. z siedzibą w Sopocie (81-718) przy ul. Powstańców Warszawy 6, KRS pod nr 0000320590, NIP: 5851351185, REGON 191781561)
- https://hotpay.pl/ (ePłatności sp. z o.o. sp. komandytowa z siedzibą w Andrychowie (34-120) przy ul. 27 Stycznia 9, KRS nr 0000655383, NIP: 5512627897, REGON: 366165170 i HotPay B2B sp. z o.o. z siedzibą w Andrychowie (34-120) przy ul. 27 Stycznia 9KRS 0000873149, NIP: 5512647167, REGON: 387677754)
- https://paybylink.pl/ (Systemy Płatnicze Robert Paszkowski z siedzibą przy ul. Jana Pawła II 22, 00-133 Warszawa NIP: 1182105129)
- https://stripe.com/ (Stripe, Stripe Inc. 510 Townsend Street, San Francisco, CA94103, USA)
- https://tpay.com/ (Krajowy Integrator Płatności S.A., ul. Św. Marcin 73/6,61- 808 Poznań, NIP: 7773061579, REGON: 300878437, KRS: 0000412357)
- https://www.dotpay.pl/ (PayPro SA, z siedzibą w Poznaniu (60-327) przy ulicy Kanclerskiej 15 KRS 0000347935, NIP 7792369887, REGON 301345068)
- https://www.przelewy24.pl/ (PayPro SA, z siedzibą w Poznaniu (60-327) przy ulicy Kanclerskiej 15 KRS 0000347935, NIP 7792369887, REGON 301345068)
- https://www.paynow.pl/
- https://www.paypal.com/ (Firma PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A. zarejestrowana w R.C.S. Luxembourg pod numerem B 118 349, z oficjalną siedzibą w Luksemburgu, L-2449)
- https://www.payu.pl/ (PAYU SP.A. z siedzibą w Poznaniu (60-166) przy ul. Grunwaldzkiej 186 KRS 0000274399 NIP 7792308495 REGON30052344400000)
- Podmioty zewnętrzne mogą oferować formy płatności przez karty płatnicze w tym:
- Visa
- Visa Electron
- Mastercard
- MasterCard Electronic
- Maestro
- Wybierając płatność elektroniczną Klient akceptuje regulamin i warunki wybranego przez siebie podmiotu zewnętrznego świadczącego usługę elektronicznej płatności.
- Jeżeli Klient poprosił o wystawienie faktury, zostanie ona doręczona Klient drogą elektroniczną, na adres e-mail podany w formularzu zamówienia.
Płatności cykliczne
§ 6
- Sprzedawca może przewidzieć, że dostęp do części Usług będzie płatny w płatnościach cyklicznych w miesięcznych odstępach.
- Zakup Usługi i opłacenie jej płatnością cykliczną jest równoznaczny z wyrażeniem zgody na obciążenie karty Klienta przez Płatności cykliczne.
- Zgoda na Płatności cykliczne, może być odwołana w każdym czasie i na każde żądanie Klienta. Rezygnacja z Płatności cyklicznych może zostać dokonana poprzez przycisk -złożenie oświadczania o rezygnacji z płatności cyklicznych w odpowiedniej zakładce konta klienta. W przypadku rezygnacji usługa zostanie anulowana od dnia przypadającego po ostatnim dniu aktualnego okresu rozliczeniowego.
- Usługi, zgodnie z ofertą, posiadają informację o opłacie miesięcznej oraz czasie na jaki Klient zawierając umowę i opłacając Usługę płatnością cykliczną wyraził zgodę na cykliczne, comiesięczne pobieranie przez Operatora Płatności (PayU S.A.) z karty płatniczej kwoty pieniężnej odpowiadającej wysokości wartości danej Usługi.
- Opisy Usług, zawierają dokładny czas trwania płatności cyklicznych oraz ceny Usługi.
- W przypadku odmowy autoryzacji i anulowania płatności dla karty uprzednio zarejestrowanej, PayU ponowi próbę obciążenia karty następnego dnia. Kolejne próby autoryzacji będą wykonywane 1 raz dziennie przez okres nie dłuższy niż 31 dni. W tym czasie Sprzedający podejmie działania zmierzające do ustalenia z Klientem problemów z obciążeniem karty.
- W przypadku płatności cyklicznych, pierwsza opłata dokonywana jest w momencie zakupu Usługi w Serwisie. Kolejna opłata pobierana jest za pośrednictwem PayU w drugim miesiącu Usługi. Kolejne płatności pobierane są co miesiąc.
- Płatność cykliczna wygasa samoistnie:
- w momencie zakończenia wskazanego przez Klienta Okresu zakupionej Usługi
- w momencie zakończenia zakupionej Usługi tj. czasu, na który został zaplanowana dostępność Kursu przez Sprzedawcę.
- w momencie otrzymania oświadczenia o braku zgody na obciążenie karty Klienta przez Płatności cykliczne.
- w przypadku odmowy autoryzacji i anulowania płatności dla karty uprzednio zarejestrowanej, która prowadzi do przed rozliczeniem kolejnego okresu płatności cyklicznych.
Prawa autorskie
§ 7
- Kurs może przybrać postać nagrań video, audio, prezentacji, szkoleń w czasie rzeczywistym (tzw. streaming, live webinar) lub plików pdf.
- Treści zamieszczone na Serwisie oraz otrzymane w ramach świadczenia Usługi przez Sprzedawcę mogą stanowić utwory w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, do których prawa autorskie przysługują Sprzedawcy i podlegają ochronie.
- Sprzedawca zabrania ich komercyjnego wykorzystania, odsprzedaży czy powielania i udostępniania innym osobom bez jego zgody.
- Sprzedawca informuje Klienta, że dalsze rozpowszechnianie treści objętych prawami autorskimi przez Klienta bez zgody Sprzedawcy, za wyjątkiem korzystania z treści w ramach dozwolonego użytku osobistego, stanowi naruszenie praw autorskich przysługujących Sprzedawcy i może skutkować odpowiedzialnością cywilną lub karną.
- Z wyjątkiem wskazanych materiałów przez Sprzedającego, Klientowi nie przysługuje prawo pobrania - zwielokrotnienia trwałego materiałów i oprogramowania znajdującego się w Serwisie, ani w pełnej postaci ani w częściach.
- Klient nie nabywa jakichkolwiek praw do oprogramowania znajdującego się w Serwisie.
Prawo do odstąpienia umowy
§ 8
§8 ODSTĄPIENIE OD UMOWY
1. Niniejszy rozdział określa zasady odstąpienia od umowy przez Konsumenta oraz Przedsiębiorcy na prawach konsumenta.
2. Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą działającym na prawach konsumenta ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni z zastrzeżeniem postanowień poniżej. W celu skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy, Klient powinien poinformować Sprzedawcę o tym w drodze jednoznacznego oświadczenia, wysyłając np. e-mail lub pismo na adres wskazany w Regulaminie. Więcej informacji o prawie odstąpienia znajduje się w załączniku nr 3 do Regulaminu.
3. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku umowy o:
1) o świadczenie usług, za które Klient jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości;
2) o dostarczanie treści cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym, za które Klient jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości, a Sprzedawca przekazał Klientowi potwierdzenie otrzymania zgody;
Warunki świadczenia usług
§ 9
- Do korzystania z Serwisu konieczne jest spełnienie następujących warunków technicznych przez komputer lub inne urządzenie Klienta:
- dostęp do Internetu;
- aktualna wersja standardowej przeglądarki internetowej;
- posiadanie aktywnego adresu e-mail;
- Jeżeli przeglądarka internetowa nie posiada możliwości obsługi plików audio, video, pdf. to:
- aktualna wersja standardowego odtwarzacza plików wideo (np. WindowsMediaPlayer),
- aktualna wersja standardowej przeglądarki plików .pdf (np. AdobeReader),
§ 10
- Zakazane jest dostarczanie przez Klienta treści o charakterze bezprawnym, w szczególności poprzez przesyłanie takich treści w ramach formularzy dostępnych w Serwisie, komentarzy, zapytań, wiadomości, w tym wiadomości e-mail.
- Klient zobowiązany jest korzystać z Serwisu w sposób zgodny z prawem, Regulaminem i dobrymi obyczajami, a w szczególności:
- korzystać z Serwisu w sposób niezakłócający korzystanie z Serwisu przez pozostałych jej Klientów, nienaruszający jakichkolwiek praw, dóbr lub interesów osób trzecich, niewpływający negatywnie na Serwisu, szczególnie poprzez wykorzystanie złośliwego oprogramowania,
- nie udostępniać danych dostępowych do swojego konta w Serwisie jakimkolwiek osobom trzecim,
- nie rozpowszechniać kursu ani jego poszczególnych fragmentów bez uprzedniej zgody Sprzedawcy.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do natychmiastowego zablokowania działania konta Klienta w przypadkach stwierdzenia łamania warunków Regulaminu lub przepisów prawa, a także działania niezgodnie z dobrymi obyczajami. W przypadkach wskazanych wyżej uiszczone opłaty za okres abonamentowy w przód, nie podlegają zwrotowi (kara umowna).
§ 11
- Ze względu na niezależne od Sprzedawcy właściwości sieci Internet oraz sprzętu komputerowego Klienta, Klient jest świadomy ryzyka z tym związanego, w szczególności braku gwarancji nieprzerwanego i niezakłóconego dostępu do Serwisu.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo czasowych przerw w działaniu Serwisu celach konserwacyjnych, naprawczych.
- Sprzedawca podejmuje starania, aby poinformować Klienta ze stosownym wyprzedzeniem, drogą mailową o planowanych przerwach technicznych w świadczeniu Usługi.
§ 12
Sprzedawca oświadcza, że wszelkie dane przechowywane w Systemie wprowadzone przez Klienta w ramach korzystania z Usługi, będą chronione przez zabezpieczenie przed ingerencją nieuprawnionych osób zgodnie z Polskim prawem.
Reklamacje
§ 13
- Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Klientowi Kurs wolny od wad.
- Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczny lub prawne Kursu.
- Wszelkie reklamacje dotyczące Usługi mogą być zgłaszane pocztą elektroniczną na adres kontakt@karolinamachura.pl
- Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:
- czytelne oznaczenie Klienta, pozwalające na identyfikację w Serwisie;
- opis usterki/błędu/wady, wraz ze wskazaniem czasu jej wystąpienia;
- podanie wersji i nazwy przeglądarki internetowej na której występuje wskazany problem;
- określenie czy Klient zamierza dochodzić roszczenia z tego tytułu, a jeżeli tak Klient powinien określić swoje roszczenie.
- Sprzedawca udostępnia wzór formularza reklamacyjnego – stanowiący załącznik nr 2 do Regulaminu.
- Sprzedawca ustosunkuje się do składanej przez Klienta reklamacji w ciągu 30 dni od dnia doręczenia mu reklamacji za pomocą takiego środka komunikacji, przy wykorzystaniu którego reklamacja została złożona.
Ochrona Danych Osobowych
§ 14
- Administratorem danych osobowych Klienta jest Sprzedawca, który zapewnia ochronę powierzanych mu do przetwarzania danych osobowych.
- Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, ale niezbędne by dokonać rejestracji konta Klienta, zawrzeć umowę i w pełni korzystać z Usługi.
- Każdy Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo ich poprawiania, uzupełniania oraz prawo żądania zaprzestania przetwarzania danych i ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Dane osobowe Klienta przetwarzane są w następujących celach i w oparciu o następujące podstawy prawne:
- zawarcie i wykonanie umowy - art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- realizacja obowiązków podatkowo-księgowych - art. 6 ust. 1 lit. c RODO,
- obrona, dochodzenia lub ustalenie roszczeń związanych z umową, co jest prawnie uzasadnionym interesem realizowanym przez Sprzedawcę - art. 6 ust. 1 lit. f RODO,
- identyfikacja klienta powracającego, co jest prawnie uzasadnionym interesem realizowanym przez Sprzedawcę - art. 6 ust. 1 lit. f RODO,
- obsługa zapytań kierowanych przez Klientów nieprowadzących jeszcze do zawarcia umowy, co jest prawnie uzasadnionym interesem realizowanym przez Sprzedawcę – art. 6 ust. 1 lit. f RODO,
- wysyłka Newslettera, po uprzednio wyrażonej zgodzie - art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
- Odbiorcami danych osobowych Klienta są:
- urzędy skarbowe,
- biuro rachunkowe,
- dostawca systemu do fakturowania,
- kancelaria prawna,
- hostingodawca,
- dostawca platformy e-learningowej zawierającej systemy CRM, system mailingowy.
- Dane osobowe co do zasady nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (dalej: „EOG”). Mając jednak na uwadze świadczenie Usług przez naszych podwykonawców przy realizacji wsparcia dla Usług teleinformatycznych oraz infrastruktury IT, Administrator może zlecać wykonywanie określonych czynności bądź zadań informatycznych uznanym podwykonawcom działającym poza EOG, co może powodować przekazanie Twoich danych poza obszar EOG. Zgodnie z decyzją Komisji Europejskiej państwa odbiorców spoza EOG zapewniają odpowiedni stopień ochrony danych osobowych zgodny ze standardami EOG. W przypadku odbiorców na terytorium państw nieobjętych decyzją Komisji Europejskiej w celu zapewnienia odpowiedniego stopnia tej ochrony administrator zawiera umowy z odbiorcami danych osobowych, które są oparte na standardowych klauzulach umownych wydanych przez Komisję Europejską zgodnie z art. 46 ust. 2 lit. c RODO. Kopię standardowych klauzul umownych można uzyskać od administratora – jego dane kontaktowe podano wyżej. Zastosowany przez administratora sposób zabezpieczenia Twoich danych jest zgodny z zasadami przewidzianymi w rozdziale V RODO. Możesz zażądać dalszych informacji o zabezpieczeniach stosowanych w tym zakresie, uzyskać kopię tych zabezpieczeń oraz dowiedzieć się, w jakich w miejscach są udostępniane.
- Sprzedawca może ujawniać informację dotyczących Klienta właściwym organom, bądź osobom trzecim, które zgłoszą żądanie udzielenia takich informacji, jeżeli jest to zgodne z przepisami obowiązującego w Polsce prawa. Poza tym, informacje dotyczące Klienta nie zostanie ujawniona żadnej osobie trzeciej, bez wyraźnej zgody Klienta.
- W celu zapewnienia możliwości identyfikacji klienta powracającego, dane osobowe Klienta są przechowywane w bazie Sprzedawcy przez cały czas prowadzenia przez niego działalności gospodarczej. Za nadrzędny interes przyjmuje się przechowywanie danych osobowych do terminu przedawnienia roszczeń związanych z zawartą Usługą.
- Dokumentacja księgowa zawierające dane osobowe Klienta jest przechowywana przez okres wymagany przez przepisy prawa.
- Strona wykorzystuje technologię plików cookies.
- Sposób ochrony i wykorzystywania danych niestanowiących danych osobowych (tzw. ciasteczek) reguluje Polityka Prywatności i plików cookies będąca załącznikiem nr 3 do niniejszego Regulaminu
- Polityka prywatności i plików cookies udostępniana jest także w Serwisie w zakładce Polityka Prywatności.
Postanowienia końcowe
§ 15
- Klient ma prawo w każdej chwili zakończyć korzystać z Usługi świadczonej drogą elektroniczną.
- Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w Regulaminie. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się Regulamin obowiązujący w dacie zawarcia umowy.
- Przed wprowadzeniem zmian w Regulaminie, Klient zostanie o nich poinformowany i uprzedzony o możliwości ich niezaakceptowania i rozwiązania umowy z dniem wejścia zmian Regulaminu.
- Ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Klientem strony w pierwszej kolejności będą rozwiązywać w sposób polubowny bądź przez mediację.
- Regulamin nie wyklucza prawnych możliwości pozasądowego rozwiązania sporu z Konsumentem, z których Konsument może skorzystać zgodnie z Polskim porządkiem prawnym.
- Wszelkie spory związane z umowami zawieranymi za pośrednictwem Strony będą rozpatrywane przez polski sąd powszechny właściwy ze względu na miejsce stałego wykonywania działalności gospodarczej przez Sprzedawcę. Postanowienie to nie znajduje zastosowania do Konsumentów, w przypadku których właściwość sądu rozpatrywana jest na zasadach ogólnych.
§ 16
- Niniejszy Regulamin znajduje zastosowanie do Usług świadczonych na rzecz wszystkich podmiotów.
- Jeśli z treści Regulaminu wynika, że dane postanowienie ma zastosowanie wyłącznie do umów zawieranych z Konsumentem, postanowienia te nie mają zastosowania do pozostałych podmiotów.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności:
- Kodeks Cywilny – Ustawa Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r.;
- Ustawa o prawach konsumenta – ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r;
- Ustawa o świadczeniu Usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu Usług drogą elektroniczną;
- Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. W sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/we (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
- Ustawa o ochronie danych osobowych – ustawa z dnia 10 maja 2018 o ochronie danych osobowych
Wykaz załączników
- Załącznik do Regulaminu nr 1 - Wzór formularza reklamacyjnego
- Załącznik do Regulaminu nr 2 - Polityka Prywatności i plików cookies
- Załącznik do Regulaminu nr 3 - Pouczenie O Odstąpieniu Od Umowy
- Załącznik do Regulaminu nr 4 - Regulamin Programu She Speaks Elite
Załącznik do Regulaminu nr 1 – Wzór formularza reklamacyjnego
FORMULARZ REKLAMACYJNY
……………………………….
(miejscowość data)
...............…............….
(imię i nazwisko)
...............…............….
(ulica nr domu, mieszkania)
...............…............….
(kod pocztowy miejscowość)
...............…............….
(login ……………….pl)
Empire-state-english.elms.pl
EMPIRE STATE ENGLISH ACADEMY
KAROLINA MACHURA
ul. Objazdowa 17/2
41-709 Ruda Śląska
NIP: 6412557057
Wersja i nazwa przeglądarki internetowej na której występuje problem:
…………………………………………………………………………………………………………
Opis usterki/błędu/wady, wraz ze wskazaniem czasu jej wystąpienia/opis żądania:
…………………………………………………………………………………………………………
____________________
Podpis Klienta (-ów)
Załącznik do Regulaminu nr 2 – Polityka Prywatności i Plików Cookies
Polityka Prywatności i Plików Cookies
www.empire-state-english.elms.pl
- Polityka prywatności i plików cookies określa zasady zbierania i przetwarzania danych osobowych obowiązujące na stronie www.empire-state-english.elms.pl – zwany dalej Serwisem.
- Administratorem Twoich danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach przetwarzania, jest: EMPIRE STATE ENGLISH ACADEMY KAROLINA MACHURA ul. Objazdowa 17/2 41-709 Ruda Śląska NIP: 6412557057 - zwany dalej Administratorem.
- W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych możesz skontaktować się z nami również mailowo pod adresem: kontakt@karolinamachura.pl
- Jeżeli nie zgadzasz się z Polityką Prywatności i Plików Cookies, proszę zaprzestać korzystania z Serwisu i produktów które oferuje, w tym Usług partnerów handlowych Administratora.
- Dane osobowe umieszczane w bazie Serwisu przez Klientów, są zbierane, przechowywane, przetwarzane i zabezpieczane przez Administratora zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w zgodzie z ustawą o ochronie danych osobowych i rozporządzeniem RODO (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. W sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/we)
- Podanie jakichkolwiek danych osobowych ma charakter dobrowolny, lecz jest konieczne do prawidłowego wykonywania Usług przez Administratora. Klient w każdym czasie ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
Pozyskanie danych i cel ich przetwarzania
- Administrator oferuje kompleksowe rozwiązania w zakresie ochrony danych osobowych i bezpieczeństwa informacji. Realizując swoje funkcje biznesowe, przetwarzamy dane osobowe w następujących celach:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Odbiorcy danych
- W związku z prowadzoną działalnością Administrator będzie ujawniać Twoje dane osobowe następującym podmiotom:
- organom państwowym lub innym podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa,
- dostawcy systemu do fakturowania
- kancelarii prawnej, w tym adwokatom i radcom prawnym, współpracującym z Administratorem w zakresie Usług konsultingowych, obsługi prawnej,
- hostingodawcy
- dostawca platformy e-learningowej zawierającej systemy CRM, system mailingowy.
- podmiotom wspierającym nas w prowadzonej działalności na nasze zlecenie, w szczególności: dostawcom zewnętrznych systemów teleinformatycznych wspomagającym naszą działalność, w tym firmie Microsoft, podmiotom audytującym naszą działalność, podmiotowi świadczącemu Usługi księgowe lub podmiotom współpracującym z Administratorem w ramach kampanii marketingowych, przy czym takie podmioty będą przetwarzać dane na podstawie umowy z Administratorem i wyłącznie zgodnie z naszymi poleceniami,
- bankom w przypadku konieczności prowadzenia rozliczeń,
Uprawnienia w zakresie przetwarzanych danych i dobrowolność ich podania
- Każdej osobie, której dane są przetwarzane przez Administratora, przysługuje prawo do:
- dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
- sprostowania (poprawiania) swoich danych,
- usunięcia swoich danych,
- ograniczenia przetwarzania swoich danych,
- przenoszenia swoich danych – jeśli podstawą prawną ich przetwarzania jest zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a lub art. 9 ust. 2 lit. a RODO) lub umowa (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jej danych osobowych – jeśli podstawą prawną ich przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
- Więcej informacji o prawach przysługujących osobom, których dane dotyczą, zawierają przepisy art. 12–23 RODO.
- Zbieranie i przetwarzanie danych osobowych w Serwisie ograniczone jest wyłącznie do danych niezbędnych do realizacji Usług w Serwisie. Dane osobowe gromadzone przez Administratora służą realizacji zobowiązań wobec Klientów.
- Administrator Serwisu nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ewentualną rejestrację w Serwisie osób niepełnoletnich ani za podejmowane przez nie działania. Odpowiedzialność prawna za takie działania spoczywa wyłącznie na opiekunach prawnych nieletniego.
Podanie danych osobowych
- Podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny.
- Podanie danych osobowych odbywa się w trakcie rejestracji w Serwisie.
- Podanie określonych danych jest niezbędne do pełnego korzystania przez Ciebie z Usług świadczonych przez Administratora w ramach Serwisu. Oznacza to, że jeśli chcesz skorzystać z oferowanych przez nas Usług musisz podać swoje dane osobowe.
- W każdej chwili możesz zrezygnować z korzystania z jakiejkolwiek Usługi świadczonej w Serwisie.
- W przypadku wyrażenia woli, że nie chcesz pozostawiać swoich danych osobowych, masz prawo do ich usunięcia i niekorzystania z Serwisu.
- Zwracamy się z prośbą o niepodawanie za pośrednictwem Serwisu informacji ze szczególnych kategorii danych osobowych (takich jak informacje o rasie czy pochodzeniu etnicznym, poglądach politycznych, przekonaniach religijnych lub filozoficznych, przynależności do związków zawodowych, informacje dotyczące zdrowia fizycznego lub psychicznego, dane genetyczne, dane biometryczne, informacje o życiu seksualnym czy orientacji seksualnej oraz przeszłości kryminalnej). W przypadku podania takich informacji z jakiegokolwiek powodu, będzie to oznaczać wyraźną zgodę na zbieranie przez nas i wykorzystywanie takich informacji w sposób określony w niniejszym dokumencie lub określony w miejscu, gdzie informacje te zostały ujawnione.
Przekazywanie danych do państw trzecich
- Dane osobowe co do zasady nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (dalej: „EOG”). Mając jednak na uwadze świadczenie Usług przez naszych podwykonawców przy realizacji wsparcia dla Usług teleinformatycznych oraz infrastruktury IT, Administrator może zlecać wykonywanie określonych czynności bądź zadań informatycznych uznanym podwykonawcom działającym poza EOG, co może powodować przekazanie Twoich danych poza obszar EOG. Zgodnie z decyzją Komisji Europejskiej państwa odbiorców spoza EOG zapewniają odpowiedni stopień ochrony danych osobowych zgodny ze standardami EOG. W przypadku odbiorców na terytorium państw nieobjętych decyzją Komisji Europejskiej w celu zapewnienia odpowiedniego stopnia tej ochrony administrator zawiera umowy z odbiorcami danych osobowych, które są oparte na standardowych klauzulach umownych wydanych przez Komisję Europejską zgodnie z art. 46 ust. 2 lit. c RODO. Kopię standardowych klauzul umownych można uzyskać od administratora – jego dane kontaktowe podano wyżej. Zastosowany przez administratora sposób zabezpieczenia Twoich danych jest zgodny z zasadami przewidzianymi w rozdziale V RODO. Możesz zażądać dalszych informacji o zabezpieczeniach stosowanych w tym zakresie, uzyskać kopię tych zabezpieczeń oraz dowiedzieć się, w jakich w miejscach są udostępniane.
Przetwarzanie danych osobowych w sposób zautomatyzowany
- Informacje, które gromadzimy w związku z korzystaniem z Serwisu mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany (w tym w formie profilowania), jednakże nie będzie to wywoływać wobec osoby fizycznej żadnych skutków prawnych lub w podobny sposób istotnie wpływać na jej sytuację. Szczególną wagę przykładamy do kwestii profilowania i wskazujemy, że:
- na potrzeby profilowania nie przetwarzamy żadnych danych sensytywnych;
- na potrzeby profilowania przetwarzamy z reguły dane, które uprzednio podlegały pseudonimizacji lub takie dane, które zostały przez nas zagregowane;
- jeśli nie możemy osiągnąć celu inaczej niż poprzez profilowanie danych osobowych nie zspeudonimizowanych lub niezagregowanych, wykorzystujemy do tego typowe dane: adres e-mail i IP lub cookies
- profilujemy w celu analizy lub prognozy osobistych preferencji oraz zainteresowań osób korzystających z naszych Serwisów lub produktów lub Usług i dopasowywania treści znajdujących się w naszych Serwisach lub produktach do tych preferencji
- profilujemy w celach marketingowych, tj. dopasowania oferty marketingowej do ww. preferencji.
- Na podstawie uzyskanych danych osobowych mogą być sporządzane zbiorcze, ogólne zestawienia statystyczne, ujawniane osobom trzecim.
PLIKI COOKIES
- Serwis wykorzystuje mechanizm tzw. cookies (ciasteczka).
Czym są pliki cookie?
- Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
- Z plików cookies korzystamy na podstawie Twojej zgody, za wyjątkiem sytuacji, gdy pliki cookies są niezbędne do prawidłowego świadczenia na Twoją rzecz Usługi drogą elektroniczną.
Jak wykorzystujemy pliki cookies?
- Informacje zgromadzone na podstawie plików cookies wykorzystywane są w celu właściwej optymalizacji działania strony internetowej, świadczenia Usługi na Twoją rzecz, a także w celach statystycznych oraz reklamowych.
- Mechanizm cookies odpowiada za:
- tworzenie statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Klienci korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości,
- utrzymanie sesji Klienci, dzięki czemu Klient nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła.
- dostosowanie zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Klienci oraz optymalizację korzystania ze stron internetowych. W szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Klienci i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowując ją do jego indywidualnych potrzeb.
- W ramach Serwisu mogą być stosowane dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Klienci do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Klienci przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Twórcę.
- W Serwisie stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
- „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z Usług dostępnych w ramach Serwisu, np. pliki cookies wykorzystywane do Usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu oraz niezbędne do zapewnienia bezpieczeństwa (np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w Serwisie);
- „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez osobę odwiedzającą ustawień i personalizację interfejsu, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi osoba zalogowana na stronie, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
- „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu.
- reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie osobom odwiedzającym Serwis treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
- W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Klienci.
- Dostawcy zewnętrzni, w tym Google, używają plików cookies do wyświetlania reklam w oparciu o poprzednie odwiedziny użytkownika w tej witrynie. Klienci mogą zrezygnować z pliku cookies Google na stronie wyłączania opcji reklam Google – http://www.google.pl/privacy/ads/.
- Klienci korzystający z Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Klienci.
- Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
- Administrator informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach Serwisu.
Jakie mam możliwości dotyczące prywatności?
- Użytkownik może w każdej chwili usunąć pliki cookies korzystając z funkcji dostępnych w przeglądarce internetowej, której używa.
- Większość przeglądarek automatycznie akceptuje pliki cookie, ale można zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby odrzucała pliki cookie. W tym celu należy zapoznać się z artykułami dotyczącymi pomocy technicznej dla danej przeglądarki.
Załącznik do Regulaminu nr 3 – Pouczenie O Odstąpieniu Od Umowy
POUCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY
Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia zawarcia umowy (w przypadku umów o świadczenie usług)/ od dnia, w którym weszli w Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa – weszła w posiadanie rzeczy, a w przypadku rzeczy dostarczanych partiami – z dniem wejścia w posiadanie ostatniej z rzeczy. W przypadku umów o regularne dostarczanie rzeczy przez czas oznaczony – z chwilą wejścia w posiadanie pierwszej z rzeczy przez Państwa lub osobę trzecią – wskazaną przez Państwa (inną niż przewoźnik).
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).
Nasze dane do kontaktu: EMPIRE STATE ENGLISH ACADEMY KAROLINA MACHURA, ul. Objazdowa 17/2, 41-709 Ruda Śląska, kontakt@karolinamachura.pl
Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
Skutki odstąpienia od umowy
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Proszę odesłać lub przekazać nam Produkt niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeśli odeślą nam Państwo rzecz przed upływem 14 dni.
Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości Produktu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
Jeżeli zażądali Państwo rozpoczęcia świadczenia usług przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, zapłacą nam Państwo kwotę proporcjonalną do zakresu świadczeń spełnionych do tej chwili, w której poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy.
Załącznik Do Regulaminu Nr 4 – Regulamin Programu She Speaks Elite
REGULAMIN PROGRAMU SHE SPEAKS ELITE
§1 Najważniejsze informacje
|
|
- Program SHE SPEAKS ELITE (dalej jako Program) jest prowadzony przez Karolinę Machurę prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą EMPIRE STATE ENGLISH ACADEMY KAROLINA MACHURA, NIP 6412557057, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, adres do kontaktu: ul. Objazdowa 17/2, 41-709 Ruda Śląska, zwaną dalej Organizatorem). Dane do kontaktu: kontakt@karolinamachura.pl; tel. +48 728 099 299.
- Celem Programu jest umożliwienie Uczestniczce występowania i prezentowania swojego biznesu po angielsku z pewnością siebie, klasą i skutecznością właściwą globalnym liderkom.
- Program SHE SPEAKS ELITE ma charakter edukacyjno-rozwojowy i trwa 12 miesięcy.
- Wierzymy, że dzięki systematycznej pracy i zaangażowaniu prze czas trwania Programu możesz osiągnąć realne postępy w mówieniu po angielsku – z większą pewnością i swobodą. Każdy Uczestnik rozwija się we własnym tempie, dlatego efekty mogą się różnić w zależności od indywidualnego zaangażowania, regularności oraz wykorzystania dostępnych narzędzi i form wsparcia.
- Materiały udostępniane w Programie są przeznaczone do użytku własnego Uczestników, w tym do nauki. Materiały są objęte ochroną praw autorskich i nie mogą być wykorzystywane do celów komercyjnych.
- Współpraca przebiega według zasad określonych w niniejszym Regulaminie Programu oraz w Ofercie i Regulaminie sklepu (dalej jako Warunki współpracy). W przypadku rozbieżności między postanowieniami pierwszeństwo mają postanowienia Oferty, następnie postanowienia Regulaminu Programu.
- Współpraca rozpoczyna się z chwilą akceptacji Warunków współpracy oraz dokonania pierwszej płatności zgodnie z wybranym modelem płatności.
- W przypadku gdy uczestnikiem Programu jest inna osoba niż Klient, Klient zobowiązuje się, że przed rozpoczęciem Programu zobowiąże Uczestnika do stosowania się do Regulaminu oraz uzyska niezbędne zgody, o których mowa w niniejszym Regulaminie.
§2 Zasady pracy w Programie SHE SPEAKS ELITE
|
|
- Złożenie zamówienia (w tym w ramach przedsprzedaży), gwarantuje dostęp do Programu. Realizacja Programu rozpoczyna się w terminie wskazanym w Ofercie.
- Okres dostępu do Programu wynika z Oferty i wynosi 12 miesięcy.
- O ile nic innego nie wynika z Oferty, szczegółowy harmonogram Programu oraz dostępność wsparcia Organizatora wygląda następują co:
- W ramach Programu SHE SPEAKS ELITE, możesz korzystać z:
- indywidualnego wsparcia w postaci 6 indywidualnych spotkań miesięcznie w formule 1:1 – każde trwające 30 minut,
- grupowego wsparcia on-line dostępnego w formie:
- spotkań grupowych on-line lub nagrań z ww. spotkań (dalej jako Spotkania grupowe) –raz w miesiącu;
- przestrzeni do komunikacji w zamkniętej społeczności w ramach platformy (dalej jako Grupa wsparcia);
- masterclass z ekspertką w postaci spotkania grupowego on-line lub nagrań z ww. spotkania – 1 x w miesiącu;
- dostępu do Platformy WebToLearn oraz Notion (dalej łącznie jako Platforma kursowa), w ramach której udostępniane są:
- materiały edukacyjne, np. praktyczne ćwiczenia dot. elevator pitch oraz bio,
- inne materiały wspierające proces nauki, w tym m.in. nagrania, checklisty, dodatkowe ćwiczenia tematyczne oraz ścieżki tematyczne w zakresie transformacji komunikacji biznesowej poprzez storytelling, wystąpienia publiczne, leadership oraz pracę nad marką osobistą.
- Jako Uczestnik nie masz obowiązku korzystać ze wszystkich form wsparcia. Możesz samodzielnie podejmować decyzję co do tego, z czego korzystasz oraz w jakiej kolejności korzystasz z materiałów dostępnych na Platformie kursowej. Niezależnie od tego, pozostajemy w gotowości do realizacji wszystkich form i zapewniamy Ci możliwość ich wykorzystania zgodnie z zasadami Programu.
- Szczegółowe informacje dotyczące form wsparcia Organizatora określono w dalszej części Regulaminu.
- Po zakończeniu Programu, Uczestniczka otrzymuje certyfikat uczestnictwa w Programie.
§3 Płatności
|
|
- Udział w Programie SHE SPEAKS ELITE jest odpłatny i obejmuje dostęp na 12 miesięcy.
- Klient zobowiązany jest do zapłaty całej Ceny za Program.
- Cena Programu zależy od terminu zakupu i została określona w Ofercie:
- Cena przedsprzedaż (early birds): 15 000 zł brutto (1 250 zł/msc.) – dla zamówień do 31.08,
- Cena promocyjna (prime access): 18 000 zł brutto (1 500 zł/msc) – dla zamówień od 1 września do 21 września 2025r.,
- Cena regularna (last call): 21 000 zł brutto (1 750 zł/msc) – dla zamówień od 22.09 do 05.10.2025r.
Zasady płatności
- Klient może dokonać płatności:
- jednorazowo z góry lub w 12 równych płatnościach miesięcznych (tzw. Płatność ratalna);
- przelewem na rachunek 40105013311000009293633914 / kartą podpiętą do płatności.
- W przypadku Płatności ratalnej:
- pierwsza płatność jest płatna przelewem w dniu zawarcia umowy,
- pozostałe 11 rat płatne jest począwszy od miesiąca październik do sierpnia (w przypadku osób, które dokonały zakupu przed 1.10) lub począwszy od miesiąca listopada do września (w przypadku osób, które dokonały zakupu od 1.10).
- Płatności dokonywane są:
- przelewem na rachunek w terminie do 10 dnia miesiąca lub
- jeśli podpięto kartę - płatności pobierane są automatycznie miesięcznie (miesiąc kalendarzowy), z karty użytej do tej płatności; Klient przy zawarciu Umowy upoważnia Organizatora do regularnego pobierania środków z karty płatniczej. Zgoda na pobieranie z karty może być cofnięta (ale nie zwalnia to z obowiązku zapłaty).
Nieterminowa płatność
- Terminowe regulowanie rat jest niezwykle istotne. Opóźnienia mogą prowadzić do konsekwencji, takich jak natychmiastowe wstrzymania dostępu do Programu/rozwiązanie Umowy po wcześniejszym wezwaniu do zapłaty pod rygorem wstrzymania ww. dostępu do produktu lub rozwiązania umowy. Jeśli płatność nie zostanie dokonana, Organizator może podjąć kroki prawne w celu odzyskania należności, w tym wystąpić na drogę sądową.
- W przypadku opóźnienia w płatności (dotyczy przedsiębiorców, do których nie mają zastosowanie przepisy o prawach konsumenta):
- cała pozostała kwota może stać się natychmiast wymagalna a Organizator może dochodzić zapłaty Ceny za Program w całości (dotyczy przedsiębiorców, do których nie mają zastosowanie przepisy o prawach konsumenta).
- Klient może w każdej chwili wcześniej uregulować raty, kontaktując się ze Sprzedawcą poprzez adres e-mail podany w Regulaminie lub na stronie internetowej.
§5 Dostęp do Materiałów
|
|
- W ramach Programu udostępniane są treści i materiały edukacyjne (dalej jako Materiały), w tym w szczególności:
- zadania praktyczne,
- treści do pobrania (np. checklisty, dodatkowe ćwiczenia, materiały).
- Dostępu do Materiałów i Platformy przyznawany jest na okres 12 miesięcy od momentu rozpoczęcia programu.
- Uczestnik jest świadomy, że skuteczność Programu SHE SPEAKS ELITE opiera się na codziennym kontakcie z językiem oraz przedsiębiorczością. Rekomenduje się korzystanie z Platformy WebToLearn oraz Notion co najmniej 4 razy w tygodniu, jednak to Uczestnik decyduje o potrzebie korzystania z materiałów. Korzystanie z platformy nie jest obowiązkowe. Brak aktywności Uczestnika nie stanowi podstawy do roszczeń związanych z efektami Programu.
- Pobieranie i korzystanie z Materiałów poza Platformą WebToLearn oraz Notion jest możliwe tylko w przypadku materiałów wyraźnie oznaczonych jako przeznaczone do pobrania (np. Pliki do lekcji) i wyłącznie w okresie ważności dostępu do Programu.
- Materiały są objęte ochroną praw autorskich. Zabronione jest kopiowanie, powielanie, udostępnianie, sprzedawanie lub wykorzystywanie Materiałów w sposób nieprzewidziany w Regulaminie. Organizator udziela Uczestnikowi licencji na korzystanie z Materiałów w celu własnej nauki, zgodnie z zasadami niniejszego Regulaminu.
- Licencja na korzystanie z Materiałów jest niewyłączna, nieograniczona terytorialnie i imienna, co oznacza, że dostęp przysługuje wyłącznie osobie wskazanej podczas zakupu Programu jako Uczestnik.
- W przypadku rozbieżności lub wątpliwości dotyczących Materiałów, Uczestnik może skorzystać ze wsparcia grupowego lub skorzystać z innej formy wsparcia dostępnego w Programie.
- Posługiwanie się Materiałami w sposób sprzeczny z Regulaminem jest zabronione.
- W przypadku chęci wykorzystania Materiałów w innym zakresie niż przewidziany Regulaminem, Uczestnik zobowiązany jest do uprzedniego kontaktu z Organizatorem i uzyskania pisemnej zgody.
§6 Grupowe wsparcie on-line
|
|
- Wsparcie on-line dostępne jest w dwóch głównych formach:
- spotkania grupowe on-line (dalej jako „Spotkania grupowe”) lub dostęp do nagrania – raz w miesiącu
- spotkania z ekspertką – raz w miesiącu
- przestrzeń do komunikacji w zamkniętej społeczności (dalej jako „Grupa wsparcia”) – przez czas trwania dostępu do Programu.
- Zabronione jest nagrywanie, kopiowanie lub udostępnianie treści ze Spotkań grupowych i Grupy wsparcia bez zgody Organizatora.
- Spotkania grupowe on-line oraz masterclass z ekspertką w postaci spotkania grupowego on-line lub nagrań z ww. spotkania mają charakter praktyczny. Celem jest rozmowa, rozwijanie umiejętności i eliminowanie blokad językowych.
- Spotkania grupowe oraz masterclass z ekspertką dbywają się według poniższych zasad:
- Spotkania odbywają się zgodnie z harmonogramem, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy; Spotkania nie są obowiązkowe.
- Czas trwania pojedynczego spotkania wynosi 45 minut.
- Spotkania on-line prowadzone są na dedykowanej platformie online (np. Zoom) – link zostaje udostępniony najpóźniej na 15 minut przed terminem rozpoczęcia spotkania. Link zostanie przesłany na e-mail Uczestnika.
- Z uwagi na specyfikę spotkania, zmiana terminu spotkania na indywidualne żądanie Uczestnika nie jest możliwa. W przypadku nieobecności na spotkaniu, Uczestnik ma możliwość skorzystania z nagrania.
- Spotkania są nagrywane. Nagranie zostanie udostępnione na platformie w ciągu 1-2 dni roboczych od dnia spotkania.
- Grupa wsparcia (zamknięta społeczność) stanowi dodatkową formę wsparcia on-line dla Uczestników oraz pozwala na komunikację z innymi uczestnikami.
- Z Grupy wsparcia można korzystać według poniższych zasad:
- Grupa wsparcia funkcjonuje w ramach platformy wskazanej przez Organizatora.
- W Grupie możesz:
- zadawać pytania językowe, biznesowe i organizacyjne;
- dzielić się swoimi postępami i motywować innych;
- otrzymywać dodatkowe inspiracje oraz materiały edukacyjne.
- Organizator odpowiada na pytania w Grupie w dni robocze w terminie do 1–3 dni roboczych od zadania pytania.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za merytoryczną treść i jakość komentarzy lub porad udzielanych przez innych uczestników Grupy. Organizator nie ingeruje w indywidualne doświadczenia uczestników, w tym nie weryfikuje wskazówek, osób lub miejsc polecanych przez Uczestników.
- Grupa wsparcia i Spotkania grupowe nie obejmują indywidualnego wsparcia – w tym celu należy wykorzystać konsultacje indywidualne zawarte w Programie.
- Aby zapewnić bezpieczeństwo i komfort korzystania z grupowego wsparcia, obowiązują następujące zasady:
- Dbamy o prywatność - wszystko, czym dzielisz się w Grupie, zostaje w Grupie. Uczestnik zobowiązany jest do zachowania w poufności wszelkich informacji osobistych, językowych lub zawodowych innych uczestników.
- Szanujemy się nawzajem - wypowiadamy się z życzliwością. Nie oceniamy innych – skupiamy się na dzieleniu się doświadczeniem, wsparciem i sprawdzonymi rozwiązaniami. Każdy uczy się w swoim tempie.
- Wspieramy, nie porównujemy - to nie jest miejsce do rywalizacji, a do inspirowania się i wzmacniania. Małe kroki i systematyczność są tak samo ważne, jak szybki postęp.
- Unikamy spamu w zakresie autopromocji - Jeśli chcesz polecić swoje usługi, skorzystaj z postu stworzonego do tych potrzeb lub w ramach networkingu lub innych dedykowanych wydarzeń.
- Nie publikujemy niczego, co mogłoby naruszać prawo lub dobre obyczaje - niedozwolone są treści sprzeczne z prawem, obraźliwe, dyskryminujące, naruszające prawa autorskie lub wizerunek innych.
- Bądź obecny, nawet gdy nie masz pytań - Twoja aktywność inspiruje innych. Czasem samo przeczytanie czyjegoś wpisu też ma znaczenie.
- Nie kopiujemy, nie udostępniamy treści poza Grupą - wszystko, co udostępniane jest przez Organizatora lub uczestników, objęte jest zakazem kopiowania i rozpowszechniania poza Programem.
- Organizator zastrzega sobie możliwość zmiany terminu spotkań grupowych lub indywidualnych z ważnych przyczyn uniemożliwiających prowadzenie spotkań, w tym w szczególności choroby osoby prowadzącej czy wystąpienia siły wyższej (tj. nagłego lub nadzwyczajnego zdarzenia niezależnego od woli Stron, które nie mogło być przewidziane w chwili ustalania daty, a które uniemożliwia poprowadzenie zajęć przez Organizatora). Organizator powiadomi Uczestników o odwołaniu spotkania za pomocą wiadomości SMS lub e-mail oraz o nowym terminie spotkania. W przypadku gdy Uczestnik nie może uczestniczyć w nowym terminie, powinien on niezwłocznie poinformować o tym Organizatora.
§7 Indywidualne wsparcie on-line
|
|
- Wsparcie indywidualne w ramach Programu realizowane jest w formie konsultacji online 1:1.
- Celem konsultacji jest bieżąca ocena postępów i wzmacnianie efektów pracy z materiałami na platformie oraz wsparcie Uczestniczki w realizowaniu celów Programu.
- Konsultacje są umawiane przez Uczestniczkę za pośrednictwem systemu rezerwacji udostępnionego przez Organizatora (np. Calendly).
- Zasady korzystania z konsultacji:
- Program przewiduje 6 konsultacji miesięcznie;
- Czas trwania konsultacji to 30 minut. W przypadku spóźnienia Uczestniczki lub skrócenia spotkania na życzenie Uczestniczki, konsultacja nie podlega wydłużeniu ani odrobieniu,
- Spotkania realizowane są na platformie online (np. Zoom), a link do nich przesyłany jest najpóźniej 15 minut przed rozpoczęciem na adres e-mail Uczestniczki.
- Pakiet 6 konsultacji przypadający na dany miesiąc jest ważny do końca tego miesiąca. Konsultacje niewykorzystane w danym miesiącu z przyczyn leżących po stronie Klienta/Uczestniczkę nie przechodzą na kolejny miesiąc.
- Organizator pozostaje w gotowości do przeprowadzenia konsultacji i zapewnia dostępność terminów, które umożliwiają realizację konsultacji zgodnie z Programem. Jeśli w systemie rezerwacji nie ma terminów, które odpowiadają Uczestniczce, może ona zgłosić ten fakt Organizatorowi – Organizator zaproponuje dodatkowe terminy.
- Zmiana terminu konsultacji z przyczyn leżących po stronie Klienta/Uczestniczki jest możliwa najpóźniej na 24 godziny przed planowanym terminem spotkania, z tym zastrzeżeniem, że konsultacja w nowym terminie powinna być odrobiona najpóźniej do końca miesiąca, tj. do czasu ważności Pakietu konsultacji przypadających na dany miesiąc; nowy termin konsultacji nie może być ponownie zmieniony.
- Uczestnik może zgłosić zmianę terminu e-mailowo lub w inny sposób wskazany do komunikacji z Organizatorem, w tym za pośrednictwem systemu do rezerwacji.
- W przypadku nieobecności Uczestnika na umówionej konsultacji lub w przypadku braku zmiany terminu konsultacji zgodnie z zasadami, o których mowa w ust. 6-7, konsultacja uznaje się za zrealizowaną z uwagi na rezerwację terminu i gotowość Organizatora do świadczenia usług. Konsultacja ta przepada tj. nie przechodzi na kolejny miesiąc i jest odliczana od Pakietu godzin spotkań indywidualnych.
- Wsparcie indywidualne nie może być przenoszone na inną osobę ani realizowane po zakończeniu ważności Pakietu lub po wyczerpaniu liczby konsultacji dostępnych w Pakiecie.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za brak efektów wynikający z nieregularnego korzystania z tej formy wsparcia.
- Wsparcie indywidualne przysługuje w okresie ważności dostępu do Programu na zasadach opisanych w dalszej części Regulaminu.
§8 Informacje techniczne
|
|
- Link oraz hasło do logowania na Platformę WebToLearn, w tym do przestrzeni do komunikacji zostanie wysłany przez Organizatora na adres e-mail podany przy zakupie.
- Zakazane jest udzielanie dostępu do platformy osobom trzecim (innym niż zgłoszony Uczestnik).
- Warunkiem korzystania z Platformy i przestrzeni do komunikacji jest:
1) posiadanie dostępu do internetu i aktywnego dostępu do skrzynki e-mail;
2) dostęp do narzędzi takich jak mikrofon, głośniki/ słuchawki, kamera umożliwiających w zależności od potrzeb – nagrywanie lub odsłuchiwanie.
§9 Udostępnianie danych
|
|
- Z uwagi na grupowy charakter wsparcia, w tym to, że wydarzenia w ramach grupowego wsparcia on-line są nagrywane, Uczestnik wyraża zgodę na rejestrację dźwięku i obrazu.
- Uczestnik jest świadomy tego, że w przypadku gdy przekazuje/udostępnia materiały własne (np. przesyła screeny/ udostępnia ekran) do omówienia lub udostępnia je w przestrzeni do komunikacji, materiały te są dostępne nie tylko dla Organizatora, ale także dla innych uczestników Programu. Z uwagi na to, w przypadku gdy Materiały własne Uczestnika zawierają dane poufne, zalecane jest ich zanonimizowanie przez Uczestnika przed przekazaniem/ udostępnieniem.
- Poprzez udostępnienie wizerunku przez Uczestnika lub innych danych (m.in. danych indentyfikacyjnych Uczestnika), Uczestnik wyraża zgodę na wykorzystywanie i rozpowszechnianie wizerunku Uczestnika oraz innych danych do celów szkoleniowych (m.in. w postaci nagrania ze spotkań on-line, które udostępniane jest na platformie dla innych uczestników), jak również analitycznych (m.in. w celu ulepszania materiałów i dostosowywania ich do potrzeb klientów). Zgoda obejmuje nieodpłatne, nieograniczone czasowo i terytorialnie utrwalanie wizerunku i innych danych przez Organizatora. W zakresie wizerunku zgoda obejmuje m.in. kadrowanie, zmianę i modyfikację oraz zgodę na łączenie wizerunku z innymi osobami uczestniczącymi w wydarzeniu. Udostępnienie wizerunku oraz innych danych może polegać m.in. na włączeniu kamery podczas wydarzenia, udostępnieniu ekranu, posługiwaniu się zdjęciem profilowym oraz udostępnianiu innych danych w przestrzeni komunikacji lub w rozmowach na chacie podczas wydarzenia).
- Zgoda na udostępnienie wizerunku oraz innych danych do celów marketingowych/ promocyjnych wymaga odrębnej zgody Uczestnika.
- W przypadku gdy Uczestnik nie jest jednocześnie Klientem, Klient zobowiązany jest do uzyskania zgody Uczestnika. Odpowiedzialność za uzyskanie ww. zgody spoczywa na Kliencie.
§10 Dostęp do kolejnej edycji Programu
|
|
- Zamówienie złożone przez Uczestnika dotyczy dostępu do edycji, która jest przedmiotem zamówienia.
- Uczestnik jest świadomy, że z uwagi na złożone zamówienie:
- zakres Materiałów oraz Bonusów zagwarantowanych Uczestnikowi w czasie trwania dostępu do Programu w ramach danej edycji wynika z Oferty;
- Organizator ma prawo modyfikować Ofertę dla Uczestników innych edycji bez wpływu na treść Oferty dla Uczestnika danej edycji;
- Organizator ma prawo dodać nieodpłatnie do Programu dodatkowe Materiały lub bonusy nieuwzględnione w Ofercie. Nieuwzględnione w Ofercie Materiały mogą być także przedmiotem indywidualnej oferty;
- Po upływie okresu dostępu do Programu, Organizator ma prawo zaproponować Uczestnikowi preferencyjne warunki przedłużenia dostępu do całości lub części Programu. W przypadku braku otrzymania ww. oferty i chęci skorzystania z preferencyjnych warunków, Uczestnik powinien skontaktować się z Organizatorem. Szczegółowe warunki przedłużenia, w tym lista Materiałów zostanie przedstawiona w ofercie przedłużeniowej.
§11 Rozwiązanie współpracy
|
|
- Organizator jest uprawniony do wypowiedzenia umowy z ważnych przyczyn w trybie natychmiastowym w przypadku istotnego naruszenia przez Uczestnika postanowień niniejszego Regulaminu, w tym w szczególności w przypadku:
- naruszenia warunków licencji, w tym wykorzystania lub prób wykorzystania Materiałów niezgodnie z ich przeznaczeniem lub w sposób sprzeczny z Regulaminem;
- przesłania lub udzielania w inny sposób osobom nieupoważnionym dostępu do platformy lub do przestrzeni do komunikacji lub do innych miejsc lub Materiałów dostępnych tylko dla Uczestników;
- naruszenia poufności;
- naruszania istotnych postanowień Regulaminu (w tym m.in. braku płatności czy zasad społeczności określonych w Regulaminie)
po uprzednim powiadomieniu Uczestnika o naruszeniu i wezwaniu do zaprzestania naruszeń pod rygorem rozwiązania Umowy.
- W pozostałym zakresie do rozwiązania umowy mają zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego oraz postanowienia Regulaminu sklepu.
- Uczestniczka ma prawo rozwiązać umowę bez podawania przyczyny, z zachowaniem 1-miesięcznego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec miesiąca. (Przykład: w przypadku złożenia oświadczenia o wypowiedzeniu w dniu 5 marca, umowa rozwiąże się z dniem 30 kwietnia).
- W okresie wypowiedzenia umowa jest realizowana bez zmian, tj. Uczestniczka uczestniczy w Programie, a Organizator realizuje go zgodnie z Regulaminem.
- Wypowiedzenie wymaga formy pisemnej lub dokumentowej (np. e-mail).
§ 12 Postanowienia końcowe
|
|
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego oraz ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
- Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 20.08.2025r.
Nota o prawach autorskich do Regulaminu Programu
Regulamin Programu został stworzony na indywidualne zamówienie Organizatora przez Kancelarię radcy prawnego Kingę Konopelko (http://www.kingakonopelko.pl). Kopiowanie oraz rozpowszechnianie niniejszego Regulaminu bez zgody Organizatora jest zabronione i może podlegać odpowiedzialności zarówno karnej jak i cywilnej